Total War: THREE KINGDOMS - Fates Divided
Total War: Three Kingdoms için yeni Bölüm paketinde Çin'in kaderini belirleyin. Yuan Shao'nun kudretli ordusunu büyütün veya Cao Cao olarak önüne çıkıp tutkuların en büyüğünü yerine getirebilmek için stratejilerinizi kullanın.