Total War: THREE KINGDOMS - Mandate of Heaven
The Total War: THREE KINGDOMS - Mandate of Heaven Chapter Pack depicts the events of the Yellow Turban Rebellion, enabling players to engage in the conflict from either rebel or loyalist perspectives.