Total War: THREE KINGDOMS – Mandate of Heaven
Total War: THREE KINGDOMS – Mandate of Heaven Chapter Pack przedstawia wydarzenia z czasu Rebelii Żółtych Turbanów i pozwala graczom wziąć udział w tym konflikcie po stronie lojalistów albo buntowników.