Total War: THREE KINGDOMS - Reign Of Blood
Experience the battlefields of ancient China in gruesome detail. This pack introduces a number of new gory effects, animations and kill-moves in both Campaign and Battle which can be activated in the graphics settings of Total War: THREE KINGDOMS.
N.B. Depending on your region, this pack may raise the age-rating of the main game.