Total War: THREE KINGDOMS – Reign Of Blood
Przenieś się na pola bitewne starożytnych Chin ukazane ze wszystkimi okrutnymi szczegółami. Pakiet wprowadza nowe krwawe efekty, animacje i mordercze ciosy do gry w trybie kampanii i bitwy. Efekty te można aktywować w ustawieniach grafiki.