Total War: THREE KINGDOMS - Reign Of Blood
Antik Çin'in savaş meydanlarını tüm detaylarıyla yaşayın. Bu paket oyunun hem Sefer hem de Muharebe kısmında, Total War: THREE KINGDOMS'ın grafik ayarlarından etkinleştirilebilecek bir dizi kanlı efekt, animasyon ve öldürücü hareketler sunuyor.