Total War: WARHAMMER - Blood for the Blood God
Pakiet Blood for the Blood God wnosi do gry Total War: WARHAMMER wiele makabrycznych efektów.
Zależnie od regionu Blood for the Blood God może zmieniać klasyfikację wiekową podstawowej wersji gry.