Total War: WARHAMMER – Bretonnia
Pakiet kampanii Bretonnia wprowadza do gry Total War: WARHAMMER frakcję Bretonnii. Wciel się w trzech nowych legendarnych lordów i dowódź armiami złożonymi z potężnych rycerzy, zbrojnych, artylerii i bohaterów.
Pojęcie rycerskości jest głęboko zakorzenione w feudalnej kulturze Bretonnii, a dokonywanie honorowych czynów to klucz do rozkwitu państwa.