Total War: WARHAMMER - Bretonnia
The Bretonnia campaign pack introduces the Bretonnian race to Total War: WARHAMMER. Command three new Legendary Lords, plus armies of powerful Knights, men-at-arms, artillery, and heroes.
The notion of chivalry is deeply ingrained in Bretonnia's feudal culture, and performing chivalrous acts is key to a thriving empire.
Bretonnia also features the unique Errantry Wars endgame objective, which pits you against your mortal foes in a cataclysmic battle.