Total War: WARHAMMER - Bretonnia
Bretonnia sefer paketi Total War: WARHAMMER'a Bretonya ırkını ekliyor. Üç yeni Efsanevi Lordun yanı sıra güçlü Şövalyeler, silahlı kuvvetler, ağır silahlar ve kahramanlardan oluşan orduları komuta edin.
Şövalyelik kavramı Bretonya'nın feodal kültürüne derinden işlemiştir ve imparatorluğun güçlenmesi için şövalyelik ilkelerine uygun işler yapmak elzemdir.
Bretonya'da, afet gibi bir savaşta ölümcül düşmanlarınıza karşı savaştığınız benzersiz Maceraperest Savaşı oyun sonu hedefi de yer almaktadır.