Total War: WARHAMMER – The Grim & The Grave
Rozegraj nowe kampanie jako Volkmar Ponury (Imperium) lub Helman Ghorst (wampiry). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii.
Pakiet zawiera także 18 nowych Sławnych Regimentów: elitarnych wariantów znanych jednostek Imperium i wampirów z lepszymi statystykami, unikatowymi mocami i zdolnościami bojowymi.