Total War: WARHAMMER - The Grim & The Grave
Benzersiz yeni Lord ve Kahraman tiplerine, muharebe birimlerine, sefer hedeflerine, mekaniklere ve daha fazlasına sahip Yavuz Volkmar (İmparatorluk) ve Helman Ghorst (Vampir Kontları) ile yeni seferlere çıkın.
Bu Lordlar Paketinde, İmparatorluk ve Vampir Kontları birimlerinin güçlendirilmiş istatistikler, benzersiz güçler ve savaş kabiliyetlerine sahip seçkin türü olan 18 yeni Namlı Alay vardır.