Total War: WARHAMMER - Grombrindal The White Dwarf
Grombrindal, The White Dwarf himself, is a hero from the time of legends; a powerful living symbol of hope and pride for the Dwarfs and, in times of dire need, he may appear in the flesh to help the Dawi through their tribulations.
As a Legendary Lord with unique campaign mechanics, quests, traits and abilities, Grombrindal brings a new gameplay flavour to the Dwarfen campaign experience.