Total War: WARHAMMER - Isabella von Carstein
Beginning play with ownership of Western Sylvania, Isabella may now be chosen to command a Grand Campaign as the leader of the Von Carstein family. The power of other Vampires under her command is magnified by their devotion to her, and if she appears on the battlefield with her betrothed Vlad Von Carstein, their combat abilities are mutually strengthened.
As a Legendary Lord with unique campaign mechanics, quests, traits and abilities, Isabella brings a new gameplay flavour to the Vampire Counts campaign experience.