Total War: WARHAMMER - Isabella von Carstein
Oyuna Batı Sylvania'ya sahip halde başlayan Isabella artık Von Carstein ailesinin lideri olarak Büyük Seferi komuta etmek üzere seçilebilir. Isabella'nın kontrolündeki Vampirlerin gücü Isabella'ya olan bağlılıklarıyla artar, Isabella savaşta nişanlısı Vlad von Carstein ile belirirse, ikisinin savaş kabiliyetleri de güçlenir.
Benzersiz sefer mekaniklerine, görevlerine, vasıflara ve yeteneklere sahip bir Efsanevi Lord olan Isabella, Vampir Kontları sefer deneyimine yeni bir oynanış tadı katıyor.