Total War: WARHAMMER - Jade Wizard
Adepci z Nefrytowego Zakonu studiują Ghyran, Domenę Życia. Podróżują po Imperium jako uzdrowiciele i oferują swe usługi zarówno cywilom, jak i wojskom.