Total War: WARHAMMER - The King & The Warlord
Rozegraj nowe kampanie jako Belegar Żelazny Młot (krasnoludy) lub Skarsnik (zielonoskórzy). Obaj mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii.
Pakiet zawiera także 22 nowych Sławnych Regimentów: elitarnych wariantów znanych jednostek Imperium i wampirów z lepszymi statystykami, unikatowymi mocami i zdolnościami bojowymi.