Total War: WARHAMMER - Norsca
The Norsca Campaign Pack introduces the Norsca as a playable race to Total War: WARHAMMER. These vicious, hard-hitting barbarians can recruit a wide range of units including Trolls, Fimir and the colossal War Mammoth.
Two Legendary Lords lead the Norscan hordes: Wulfrik the Wanderer, and Throgg the Troll King. each with their unique playstyle and objectives.
A key feature of Norscan factions is their ability to conduct Monster Hunts. These unique quests charge you with besting legendary monsters, which can then be tamed and fielded in battle.