Total War: WARHAMMER - Realm of the Wood Elves
The wild woodlands of Athel Loren are stirring. The Wood Elves and their forest-spirit brethren are marshalling for war. Woe betide any who cross their path!
The Realm of the Wood Elves Campaign Pack introduces the Wood Elves as a playable race to Total War: WARHAMMER. These wild warriors, accompanied by their Dryad, Treemen and Forest Dragon allies, bring a unique new gameplay experience to the grand campaign.
Players can embark on campaigns as two Legendary Lords: Orion the King in the Woods, and the ancient treeman Durthu, each with their own particular playstyle and campaign objectives.
Along with unique tech trees, campaign mechanics and much more, this pack also comes with an extra narrative Campaign, The Season of Revelation.