Total War: WARHAMMER - Realm of the Wood Elves
Pakiet kampanii Realm of the Wood Elves wprowadza do gry Total War: WARHAMMER grywalną frakcję leśnych elfów. Zarówno wojownicy głuszy, jak i driady, drzewce oraz leśne smoki, zapewnią ci moc niesamowitych wrażeń.
W trakcie kampanii gracze wcielą się w dwóch legendarnych lordów: Oriona, Króla w Lasach, oraz prastarego drzewca Durthu. Obu cechuje niepowtarzalny styl rozgrywki i cele kampanii.