Total War: WARHAMMER - Wurrzag
The greatest herald of Gork and Mork, Wurrzag appears in battle as a gyrating lunatic, actively seeking out the heart of the conflict where wizards normally fear to tread. Indeed, when Wurrzag is present, those gifted in the magical arts are advised to steer a wide berth, as magical mishaps are rumoured to befall those nearby!
As a Legendary Lord with unique campaign mechanics, quests, traits and abilities, Wurrzag brings a new gameplay flavour to the Greenskin campaign experience.