Total War: WARHAMMER - Wurrzag
Gork ve Mork'un en büyük öncüsü olan Wurrzag, büyücülerin normalde adım atmaya korkacağı çatışmaların ortasına atılmayı kollayan, döne döne hareket eden bir kaçık olarak göze çarpmaktadır. Wurrzag civardayken, yakındakilerin başına büyülü kazalar geldiği rivayet edildiğinden, büyü konusunda hünerli olanların uzak durması önerilir!
Benzersiz sefer mekaniklerine, görevlerine, vasıflara ve yeteneklere sahip bir Efsanevi Lord olan Wurrzag, Yeşilderili sefer deneyimine yeni bir oynanış tadı katıyor.