Total War: WARHAMMER III – Aislinn - Tides of Torment
Bez Aislinna strzegącego wód otaczających Ulthuan asurowie z pewnością padliby ofiarami morderczych zakusów mrocznych elfów i Norskan. Morski Lord spełnia jednak swoją powinność z tak bezlitosnym zapałem, że niektórzy uważają jego metody za dość… odstręczające.
Choć może i nie popierają sposobu walki Aislinna, to w obliczu śmiertelnych zagrożeń dla Ulthuanu nie mogą odmówić mu skuteczności. Jego wprawne dowodzenie legendarnymi Smoczymi Okrętami i ich potężnymi kontyngentami żołnierzy przepełnia Ulthuan nadzieją w tych niespokojnych czasach.
Aislinn dowodzi legendarnymi Smoczymi Okrętami asurów: olbrzymimi pływającymi platformami wykorzystywanymi do werbunku, utrzymania i dostarczania na miejsce sił zbrojnych Aislinna. Po wyruszeniu z Ulthuanu Aislinn przypuszcza błyskawiczne ataki na wrogie osady, często zapuszczając się ze swymi wojskami w głąb lądu. Zdobywszy osady wroga, Aislinn przekazuje je w zarząd innym frakcjom elfów wysokiego rodu, po czym rusza dalej w poszukiwaniu kolejnych podbojów. Czasem również zakłada kolonie, by wspomóc działania militarne i wesprzeć flotę Smoczych Okrętów.
Jako mistrz taktyki Aislinn koordynuje w walce różne rodzaje sił, atakując swych wrogów z lądu, morza i powietrza. Z legendarnym kapitanem Straży Feniksa, Caradryanem, u boku, Morski Lord prowadzi do boju swych wiernych żołnierzy Kompanii Okrętowej. Korzysta też z tradycyjnych formacji elfów wysokiego rodu oraz wsparcia śmiercionośnych Lothernijskich Podniebnych Rydwanów, które z daleka zasypują wroga gradem strzał i bełtów. Wierne mu są również rozmaite istoty z głębin takie jak Okeanidy, Żywiołaki Morskie czy straszliwy Morski Żmij.