Total War: WARHAMMER III - Aislinn – Tides of Torment
Aislinn'in Ulthuan çevresindeki denizlerdeki egemenliği olmasaydı Asur'un çoktan Kara Elflerin ve Norskalıların yağmalarına boyun eğeceği kesindir. Ancak o makamının gereksinimlerini gaddarca bir azimle yerine getirir ve birçokları onun bu yöntemlerini... tatsız bulur.
Aislinn'in yöntemlerine katılmıyor olabilirler ancak Ulthuan böylesine büyük tehlikelerle karşı karşıyayken ne kadar efektif olduğunu kesinlikle kimse yadsıyamaz. Efsanevi Ejderha Gemilerini komuta etme becerisi ve bu gemilerin barındırdığı muazzam savaş gücü, Ulthuan'ın bu çalkantılı dönemlerdeki en büyük umududur.
Aislinn, asker yetiştirip gereken yere konuşlandırabilen devasa mobil platformlar olan Asur'un efsanevi Ejderha Gemilerini yönetir. Ulthuan'dan yola çıkan Aislinn, düşman yerleşimlerine yıldırım baskınları düzenler ve ordularını genellikle iç bölgelere sürer. Aislinn fethettiği düşman yerleşimlerini diğer Yüce Elf fraksiyonlarına devreder ve hemen bir sonraki fethine yönelir. Bazen de askerî çabalarına ve hareketli Ejderha Gemisi filosuna destek olmak için Koloniler kurar.
Kabiliyetli bir taktisyen olan Aislinn karma sınıf yaklaşımını tercih eder, düşmanlarına hem karadan, hem denizden, hem de havadan saldırır. Efsanevi Anka Muhafızı Kaptanı Caradryan ile birlikte, güvendiği Gemi Mürettebatı birliklerini ve diğer birçok Yüce Elf birimini savaşa sürer. Uzaktan ok ve şimşek yağdırmak için ölümcül Lothern Gökkeseni uçan savaş arabalarını kullanır. Ayrıca Okeanidler, Deniz Elementalleri ve dehşet verici Bahrejder gibi birçok sadık deniz varlığına da komuta eder.