Total War: WARHAMMER III - Bhashiva – Character Pack
With the purchase of this Character Pack, players will also gain access to the core Grand Cathay roster if they do not already own any other associated Grand Cathay content.
Bhashiva calls upon the armies of Shang-Yang to bolster her military might. Complete missions for Zhao Ming to earn Iron Favour, to expand army and unit capacity, or assign Insignias to Cathayan units. Specialising individual units through training and insights from across Grand Cathay to create a battle-hardened force.
Matters of great importance to the Tiger Warriors and Bhashiva, occur within the Tiger Court. Here the White Tiger will pass judgment and rule to one of three strategic Pillars. Capture settlements of importance and complete Ivory Road journeys to earn Relics, enact sweeping Oaths, and shape your faction’s identity and longterm strategy as your influence grows.
Bhashiva and the Tiger Warriors fight as an aggressive pack, built around speed, agility, and stealth. They reward players who think like predators; stalking the battlefield before striking targets with precise violence.