Total War: WARHAMMER III - Bhashiva – Character Pack
Bhashiva wzywa pod swe sztandary armie Shang-Yang, aby wzmacniać swą potęgę wojskową. Wykonuj misje dla Zhao Minga, aby zdobywać żelazną łaskę, by zwiększać limit armii i jednostek lub przydzielać insygnia katajskim jednostkom. Możesz specjalizować konkretne jednostki, tworząc zaprawione w bojach wojska.
Na Dworze Tygrysa zapadają decyzje w sprawach najważniejszych dla Tygrysich Wojowników i Bhashivy. To tutaj Biała Tygrysica wydaje sądy i zarządza swym mocarstwem zgodnie z trzema strategicznymi filarami. Zajmuj ważne osady i prowadź wyprawy Szlakiem Kości Słoniowej, aby zdobywać relikty, składać znaczące przysięgi i kształtować charakter oraz długofalową strategię swojej frakcji wraz ze wzrostem twoich wpływów.
Bhashiva i jej Tygrysi Wojownicy walczą jako agresywne stado, koncentrując się na prędkości, zwinności i skradaniu. Sprawdzają się zwłaszcza dowodzeni przez graczy, którzy myślą jak drapieżni łowcy – podchodząc swe ofiary na polu walki, by przypuścić brutalny i precyzyjny atak.