Total War: WARHAMMER III – Champions of Chaos
Rozpętaj kampanie zbrojnej dominacji jako Valkia the Bloody, Festus the Leechlord, Azazel Prince of Damnation i Vilitch the Curseling. Lordami można grać w kampaniach Realm of Chaos i Immortal Empires gry WARHAMMER III. Jednak posiadają oni własną mechanikę i cele kampanii niepowiązane z fabułą Ursuna w kampanii Realm of Chaos.
Z czasem gracze mogą zdecydować się na wyniesienie poślednich jednostek śmiertelników, takich jak grasanci (Marauders), poprzez szeregi Chaosu, aby stali się potężnymi sługami mrocznych bogów, takimi jak rycerze chaosu (Chaos Knights) czy wybrańcy (Chosen). Natomiast lordowie chaosu (Chaos Lords) i bohaterowie (Heroes) mogą być wyniesieni aż do miana Demonicznych Książąt (Daemon Prince), a nawet oddani w służbę jednemu z Mrocznych Bogów (Dark Gods).
Wysłanniczka samego Khorne'a, Valkia the Bloody zstępuje z gwiazd, by siać śmierć i zniszczenie w imieniu Boga Krwi (Blood God). Valkia korzysta z wariantu cechy Khorne'a, upuszczania krwi, za co jednak zyskuje nagrody odpowiedniejsze dla Gorequeen, królowej krwi. Jej frakcja zyskuje również premie do ruchu w kampanii po zwycięskich bitwach.
Festus był niegdyś uzdolnionym lekarzem. Przesadne współczucie kazało mu zaprzedać swą duszę i zdrowy rozsądek za wiedzę, która pozwala mu ratować innych.
Niezwiązany już okowami moralności, Leechlord, lord lisz, jest siewcą plag (Plagues) w imieniu Nurgle'a. Choć zdobywa składniki innymi metodami niż jego demoniczni odpowiednicy, jego mikstury są nie mniej potężne.
Podobno piękno Azazela ustępuje tylko jego mistrzowi, Slaaneshowi. Większość rywali poddaje się jeszcze przed rozpoczęciem walki. Jak mogliby chcieć skrzywdzić tak czarującą istotę?
Uroda Azazela pozwala mu korzystać z elementów slaaneshowego uwodzenia (Slaanesh's Seduction), aby kusić wrogów do zmiany strony przed bitwą. Pokonani przez niego noszą unikalne piętno: znamię Azazela (Mark of Azazel).
Zdeformowany czarnoksiężnik, bliźniak Vilitch łączy swoje potężne zdolności magiczne z niebywałą tężyzną swojego syjamskiego brata, aby zniewolić tych, którzy mu się sprzeciwią.
Vilitch może używać wariantu zmiany drogi (Changing of the Ways), tak jak jego sojusznicy z Tzeentch. Rozpoczyna grę z umiejętnością teleportacyjnego ataku (Teleport Attack).