Total War: WARHAMMER III - Champions of Chaos
Valkia the Bloody, Festus the Leechlord, Azazel Prince of Damnation ve Vilitch the Curseling ile domination seferlerine çık. Bu Lordlar, WARHAMMER III'ün Kaos Diyarı ve Immortal Empires seferlerinde kullanılabilir. Ancak, her bir lord kendi sefer mekaniklerine ve hedeflerine sahip olup, Kaos Diyarı seferinde yer alan Ursun hikayesini etkilememektedir.
Zamanla oyuncular, Kaos Şövalyeleri ve Chaos gibi karanlık tanrıların güçlü hizmetkârları olmaları için Marauderlar gibi düşük seviyeli ölümlü birimlerin rütbesini Kaos saflarında yükseltmeyi seçebilir. Kaos Lordları ve Kahramanlar, İblis Prens statüsüne kadar yükseltilebilir, hatta Karanlık Tanrılardan (Dark Gods) birinin hizmetine adanabilir.
Khorne'a eşlik edecek olan Valkia the Bloody, Kan Tanrısı (Blood God) adına katliam yapmak için göklerden iniyor. Valkia, Gorequeen'in ihtiyaçlarına daha uygun hediyeler ile Khorne'un Bloodletting özelliğinin bir çeşidini kullanır. Valkia'nın fraksiyonu, başarıyla sonuçlanan muharebe zaferlerinin ardından sefer hareketi bonusları kazanır.
Festus bir zamanlar yetenekli bir doktordu. Haddinden fazla merhametli olan Festus, ruhunu ve akıl sağlığını başkalarını kurtarmak adına bilgiyle takas etti.
Artık hiç bir ahlaki değere bağlı olmayan Leechlord, Nurgle adına Plagues (Veba) üretiyor. Gerekli malzemeleri Daemonic meslektaşlarından farklı yöntemlerle elde etmek zorunda, ancak hazırladığı karışımların onlardan aşağı kalır yanı yok.
Azazel'in güzelliğinin tek rakibinin efendisi Slaanesh olduğu rivayet edilir. Rakiplerinin çoğu, daha savaş başlamadan yenilgiyi kabul eder... böylesine büyüleyici bir varlığa nasıl zarar vermek isteyebilirler ki?
Güzelliği dillere destan Azazel, Slaanesh'in Seduction (Baştan Çıkarma) elementlerini düşmanlarını baştan çıkararak savaştan önce kendi safına çekmek için kullanabilir. Yenilgiye uğrayanlar onun eşsiz sembolünü taşır: Mark of Azazel.
Mutant ikiz-büyücü Vilitch, güçlü büyü yeteneklerini kardeşinin iri yarı formuyla birlikte kullanarak kendisine karşı çıkanları köleleştirir.
Vilitch, Tzeentch müttefikleri gibi Changing of the Ways'in bir çeşidini kullanabilir ve oyuna düşmanlarına karşı Teleport Attack gerçekleştirme yeteneği ile başlar.