Total War: WARHAMMER III - Dechala – Tides of Torment
Down through the centuries, Dechala has waged an unending war of cruelty and exploitation. She is one of Slaanesh’s most devoted servants, dedicated to pain and pleasure in equal measure.
More Daemonic serpent than human, her sinuous, snakelike form rises to a torso bearing six arms, and a face that somehow combines peerless beauty and utter horror. In battle she is a terror to behold, leading the Tormentors in a whirling blur of blades and devoting every agonised kill to her master Slaanesh.
To reflect Dechala’s brutality and arrogance, her campaign introduces three conversion options for any settlement that her forces capture. The first is the Thrall Camp, which is dedicated to providing thralls and economic resources. The second is the Tormentor’s Hold, which offers buildings focussed on basic recruitment, military infrastructure and defence. The third is the Pleasure Palace, which can only be constructed on a captured Major Settlement. The Pleasure Palace requires a significant number of Thralls to build, but offers advanced recruitment and economy buildings.
Dechala is not a general who commands from the rear. She is a force of exultant destruction on the battlefield, and is often found where the fighting is thickest. Wielding a sword in each of her six arms, her serpentine form becomes a whirling dance of death. Dechala commands an army of decadent destruction, composed of her retinue of Devotees and Pleasureseekers and accompanied by monstrous Slaangors, Champions of Slaanesh and the dreaded Preyton.