Total War: WARHAMMER III – Dechala - Tides of Torment
Już od wieków Dechala toczy niekończącą się wojnę, dokonując okrucieństw i wyzyskując swe ofiary. Jest jedną z najwierniejszych sług Slaanesha, po równo oddana cierpieniu, jak i rozkoszy.
Jej ciało bardziej przypomina demonicznego węża niż humanoida. Wijący się ogon wieńczy tors z sześcioma rękami i twarz, która jakimś cudem łączy niezrównane piękno z bezdenną grozą. W bitwie Dechala jest prawdziwym koszmarem, wyrąbując Dręczycielom szlak niczym wirujące tornado ostrzy, poświęcając każdą zabitą ofiarę swemu panu, Slaaneshowi.
Aby oddać brutalność i arogancję Dechali, jej kampania zawiera trzy opcje dla zdobytych przez nią osad. Pierwszą jest zmiana w Obóz Brańców poświęcony zapewnianiu frakcji brańców i zasobów wspomagających rozwój gospodarki. Drugim jest Twierdza Dręczycieli zawierająca budynki podstawowego werbunku oraz infrastrukturę militarną i obronną. Trzecim jest Pałac Rozkoszy, którym może stać się tylko duża osada. Aby go wznieść, trzeba posiadać wielu brańców, ale zapewnia on zaawansowane budynki werbunkowe i gospodarcze.