Total War: WARHAMMER III - Elspeth – Thrones of Decay
Korzystaj z magii i mądrości dzięki zestawowi nowych lordów, bohaterów, jednostek i mechanik, który dostarczy ci dodatkowych narzędzi czy to w kampanii, czy bezpośrednio na polach bitew. Elspeth von Draken przybywa do gry Total War: WARHAMMER III, przynosząc ze sobą wyjątkowe mechaniki rozgrywki dla Imperium, zupełnie nowy, niepowiązany z losami Ursuna cel w kampanii „Królestwo Chaosu” oraz nowe jednostki i legendarnych bohaterów, którzy pomogą Elspeth w osiągnięciu całkowitego zwycięstwa.
Elspeth von Draken, Mroczna Pani z Nuln, jest szanowaną doradczynią hrabiów elektorów i odgrywa kluczową rolę w zwalczaniu plag zsyłanych przez Nurgle'a. Jako mistrzyni magii Ametystowego Zakonu, Cmentarna Róża być może jako jedyna jest w stanie powstrzymać Władcę Czerwi.
Elspeth von Draken przemierza przestworza na grzbiecie swego Karminowego Smoka, mając pod ręką cały arsenał zaklęć.
Magmistrzyni jest zdeterminowana, by bronić Imperium wszelkimi możliwymi sposobami, a sojusz zawarty z Nuln umożliwił jej wspieranie imperialnych sił w wyjątkowy sposób. Tamtejsza Szkoła Artyleryjska pomaga zmaksymalizować potencjał imperialnej broni palnej, znacznie wzmacniając siły zbrojne całego mocarstwa. Pod okiem Elspeth magia i proch strzelniczy zostają połączone w nowe hybrydowe typy broni, które pozwalają jeszcze skuteczniej odpierać siły Chaosu.
Wsparcie Cmentarnej Róży odegra niebagatelną rolę w opracowywaniu kolejnych przełomowych technologii, ponieważ dzięki swym talentom może ona zaklinać materiały wybuchowe Imperialnej Szkoły Artyleryjskiej mocą śmierci, umożliwiając w ten sposób formowanie magiczno-technologicznych jednostek ametystowych. Wrogowie Imperium wkrótce pożałują, że zadarli z tak potężnymi siłami.