Total War: WARHAMMER III - Elspeth - Thrones of Decay
Yeni Lordlar, Kahramanlar, Birimler ve Mekanikler ile büyüye ve bilgeliğe kapınızı açın, hem sefer haritasındaki hem de muharebelerdeki oynanış seçeneklerinizi genişletin. Elspeth von Draken, İmparatorluk için özel sefer mekanikleri ve Kaos Diyarı seferinde Ursun hikâyesinden bağımsız yepyeni hedefleriyle Total War: WARHAMMER III'te. Elspeth'e nihai zaferi kazanmasına yardım edecek yeni Birimler ve Kahramanlar da cabası.
Nüln'ün Karanlık Leydisi Elspeth von Draken, Seçmen Kontlarınca saygı duyulan bir danışman ve Nurgle'ın vebalarını insanlığın diyarlarından uzak tutan hayati bir güçtür. Ametist Tarikatı'nın magisteriksi Kabristan Gülü, belki de Larva Lordu'nun önündeki son direniş gücüdür.
Güçlü bir büyü kullanıcısı olan Elspeth von Draken, Karmin Ejderhası ile göklerde süzülür ve sahip olduğu büyü uzmanlığından sonuna kadar faydalanır.
Elspeth von Draken kendini İmparatorluk'u her ne pahasına olursa olsun korumaya adamıştır ve Nüln ile olan ittifakı ona, İmparatorluk güçlerini kendi özel yöntemleriyle destekleme olanağı tanır. Nüln'ün İmparatorluk Ateşli Silah Okulu sayesinde İmparatorluk'un barutlu silah birimlerinin gerçek potansiyelini ortaya çıkarabilir, İmparatorluk'un gücünü daha da artırabilir. Bunu yapabilmek için büyü ve karabarutu ayrı düşünmez, Kaos güçlerini uzak tutabilmek için onları bir arada kullanır.
Elspeth'in hamiliği, teknolojik ilerlemenin bir sonraki aşamasına geçmek için son derece önemlidir. Ölüm büyüsü üzerindeki uzmanlığını, İmparatorluk Ateşli Silah Okulu mühimmatlarıyla bir araya getirebilir ve bu sayede İmparatorluk'un düşmanlarının kafa tuttukları için pişman olacakları Ametist birimlerden oluşan ordular yaratabilir.