Total War: WARHAMMER III – Forge of the Chaos Dwarfs
Rośnij w siłę, wyzyskuj i dominuj Stary Świat jako Astragoth Ironhand, Drazhoath the Ashen oraz Zhatan the Black, którzy wspólnie mogą pochwalić się unikalną mechaniką kampanii, celami i jednostkami, które mogły wykuć jedynie zdeprawowane umysły Krasnoludów Chaosu (Chaos Dwarfs). Posiadają własne koszmarne cele, niepowiązane z fabułą Ursuna w kampanii Realm of Chaos.
Astragoth Ironhand, arcykapłan Hashuta, to najstarszy żyjący czarnoksiężnik-prorok Krasnoludów Chaosu. Niegdyś był najpotężniejszym czarnoksiężnikiem kroczącym przez Plain of Zharrduk od tysiąca lat – dziś jego moce zaczęły słabnąć, a ciało powoli oddaje się skamienieniu, któremu przeciwdziała jedynie mechaniczne urządzenie, zapewniające jego ciału mobilność.
Jako uzbrojony czarnoksiężnik z mieszaną księgą zaklęć Astragoth pędzi przez pole bitwy z imponującą prędkością i potrafi walczyć w starciu.
Drazhoath the Ashen, czarnoksiężnik-prorok Hashuta, to władca Black Fortress i dowódca upadłego legionu Azgorh. Umiejętności władania magią i inżynierią Drazhoatha, wygnanego na nowe ziemie, którymi teraz włada, tylko stają się silniejsze.
Jako wielki wojownik i potężny czarodziej Drazhoath jest niemal niepowstrzymany – czy to rozłupując czaszki na ziemi, czy przemierzając ziemie na Cinderbreath, swoim latającym byku.
Zhatan, sługa swego mistrza Ghorth the Cruel, zapewnia mu liczną siłę roboczą i materiały, by wspomagać jego rosnące imperium, jednocześnie zaspokajając jego nienasyconą żądzę ofiar.
Zhatan, znany ze swojego dużego zapotrzebowania na broń, bezgranicznego okrucieństwa i imponującej postury, budzi postrach i łamie kości.
Krasnoludy Chaosu (Chaos Dwarfs), z niektórymi z najbardziej wyjątkowych jednostek w WARHAMMER III do tej pory, wykorzystują swoją znajomość inżynierii z potężnymi moździerzami Dreadquake Mortars, działami na wulkaniczną magmę i maszynami wojennymi Daemonic Iron, by ciągnąć swoje pociągi zniszczenia przez pole bitwy.
Po stronie demonów spal ziemie na popiół ze straszliwymi jednostkami K'daai Fireborn i K'daai Destroyer; obie wyposażone są w ciężką zbroję, by pomieścić źródło destrukcyjnej mocy, jakiej nigdy wcześniej nie widziano w świecie śmiertelników.
Potężne legiony Krasnoludów Chaosu, z Piekielną Kuźnią do dyspozycji, mogą rosnąć w siłę dzięki specjalnym schematom wykutym w ogniu. Te schematy przyznają zestaw bonusów przydzielonym jednostkom, by mogły zwyciężać na polu bitwy.