Total War: WARHAMMER III - Forge of the Chaos Dwarfs
Forge of the Chaos Dwarfs sefer paketi ile birlikte, Total War: WARHAMMER III'e hem Kaos Diyarı hem de Immortal Empires seferlerinde kullanılabileceğin yeni ve vahşi bir ırk olan Kaos Cüceleri geliyor.
Astragoth Ironhand, Drazhoath the Ashen ve Zhatan the Black olarak, yalnızca Kaos Cüceleri'nin yozlaşmış zihinlerinin yaratabileceği benzersiz sefer mekanikleri, hedefler ve birimlerle genişlet, sömür ve hükmet. Ancak Kaos Cüceleri'nin kendine ait dehşet verici bir ajandası var ve Kaos Diyarı seferinde yer alan Ursun hikayesini etkilemiyorlar.
Hashut'ın Yüce Rahibi Astragoth Ironhand, yaşayan en yaşlı Kaos Cücesi Büyücüsü-Kâhini. Son bin yılda Zharrduk Düzlüklerinde yürümüş en güçlü büyücü olan Astragoth Ironhand'in güçleri zayıflamaya başladı ve bedeni yavaş yavaş taşlaşıyor. Buna karşı tek çaresi ise bedeninin hareket etmesini sağlayan mekanik bir cihaz.
Karmaşık büyü ilmi ile zırhlı bir büyücü olan Astragoth, savaş alanında kayda değer bir hızla gezer ve kendi başına ayakta kalabilir.
Hashut'ın Büyücü-Kâhini Drazhoath the Ashen, Kara Kale'nin Lordu ve düşmüş Azgorh Alayı'nın komutanıdır. Şimdi hükmettiği topraklara sürülen Drazhoath'ın büyü ve mühendislik maharetleri giderek daha da güçlendi.
İster kafataslarını ikiye bölüyor olsun ister onun Bale Taurus'u olan Cinderbreath'in sırtında toprakları yarıyor olsun, görkemli bir savaşçı ve güçlü bir büyücü olan Drazhoath durdurulamaz bir güç.
Ustası olan Ghorth the Cruel'a hizmet eden Zhatan, büyüyen imparatorluğu güçlendirmek ve kurbanlara olan açlığını doyurmak için ona pek çok İş ve kaynak sunuyor.
Silahlara duyduğu büyük talebi, sınırsız zalimliği ve görkemli duruşuyla Zhatan kemik parçalayan, güçlü bir karakter.
Bugüne kadar WARHAMMER III'e gelen en özgün birimlerden bazılarıyla Kaos Cüceleri, yıkım güçlerini savaş alanına götürmek için mühendislik hünerlerini kullanarak Yerleri Sarsan Dreadquake Havanları, Magma Topları ve Daemonic Demir savaş makineleri yapıyor.
Daemonic tarafta dehşet verici K'daai Fireborn ve K'daai Destroyer birimleri ile toprakları ateşe ver; her ikisi de ağır zırhlarla donatılmış bu birimler, Ölümlü Dünya'da daha önce hiç görülmemiş bir yıkım gücü barındırıyor.
Ellerinin altındaki Hell-Forge ile görkemli Kaos Cüce alayları, ateşte dövülen özel şemalarla çok daha güçlü olabilir. Bu şemalar, belirlenmiş birimlere bonuslar verir, böylece bu birimler savaş alanında güçlü bir şekilde savaşabilir.