Total War: WARHAMMER III – Golgfag – Omens of Destruction
Pakiet DLC „Golgfag Maneater” do Total War: WARHAMMER III wprowadza ogrzego najemnika, Golgfaga Ludożercę, jako grywalnego legendarnego lorda, oraz nowe jednostki bojowe, mechaniki rozgrywki i cele strategiczne – a wszystko to w ramach kampanii Imperiów Nieśmiertelnych lub własnych bitew.
Golgfag to zaprawiony w bojach weteran, który w toku swej bujnej kariery najemnika przemierzył świat wzdłuż i wszerz. Mało jest na tym padole wrogów, którym dotąd nie stawił czoła. Za odpowiednią cenę przyjmie każdą robotę, od zabójstwa po kradzież dowolnego celu. Awanturniczy i chojracki Golgfag jest również znanym koneserem piwa Bugmana.
Kontrakty najemnicze: Jako światowej sławy najemnik Golgfag pomaga rozmaitym klientom z całego świata WARHAMMERA w rozwiązywaniu wszelkich zbrojnych konfliktów, angażując się w toczone przez nich wojny. Po podpisaniu kontraktu przez określoną liczbę tur musi zdobywać punkty, prowadząc agresywne działania wymierzone we wrogów klientów. Kiedy osiągnie docelowy limit punktów, wypełnia powierzony kontrakt, otrzymując zapłatę oraz dodatkowe nagrody: mięso, sztandary ludożerców czy unikalnych pomocników, specyficznych dla każdej z kultur.
Golgfag nie zapracował na swoją reputację, okazując litość – na polu bitwy zawsze dopilnuje, by każdy głupiec, który staje mu na drodze, rychło pożałował swojej decyzji. Jako doświadczony spec od eliminowania piechoty przerzyna się przez szeregi nieprzyjaciół niczym ostry nóż przez zjełczałe masło. Dodatkowo może korzystać ze śmiercionośnych umiejętności, takich jak „Sokole oko” pozwalające mu wystrzelić pojedynczą salwę, która z daleka zadaje znaczne obrażenia przebijające pancerz.