Total War: WARHAMMER III - Golgfag – Omens of Destruction
Total War: WARHAMMER III - Golgfag Maneater DLC paketi, oynanabilir bir Efsanevi Lord olarak gelmiş geçmiş en başarılı Ogre paralı askerlerinden Golgfag Adamyiyen'in yanı sıra birçok yeni ve ölümcül muharebe birimi, yeni oynanış mekanikleri ve yeni hedefler sunuyor. Hepsi de dev Ölümsüz İmparatorluklar seferinde veya Özel Muharebelerde sizi bekliyor.
Golgfag'in yüzleşmediği pek az düşman vardır. Bedeli ödendiği sürece her işi üstlenir, herkesi öldürür ve her şeyi çalar. Yaygaracı ve ihtişamlı bir kişilik olan Golgfag aynı zamanda Bugman içkilerinin en yoğun tüketicilerindendir.
Paralı Asker Kontratları: Uluslararası üne sahip bir paralı asker olan Golgfag, WARHAMMER dünyasının dört bir yanındaki müşterilerine, sıcak çatışmaya dönüşmüş anlaşmazlıklarını çözmeleri konusunda yardım eder. Bir kontrat imzalandığında belli bir tur sayısı boyunca düşmana karşı saldırgan eylemlerde bulunur ve hedefine ulaştığında kontrat yerine getirilmiş olur ve karşılığında para ödemelerinin yanı sıra Et, Adamyiyen Sancakları ve kültürlere has Yaverler kazanır.
Golgfag'inki gibi bir nama merhamet sergileyerek ulaşılmaz ve muharebe alanında yoluna çıkacak sersemlerin bunu yaptıklarına pişman olacakları kesindir. Yüksek kabiliyetli bir piyade katili olarak düşmanlarını Eski Dünya tereyağını kesercesine keser ancak aynı zamanda Keskin Nişancı gibi ona tabancasıyla güçlü bir atış yapma ve devasa menzilli ve zırh delici hasara sebep olma imkânı tanıyan ölümcül kabiliyetlerini de işe koşar.