Total War: WARHAMMER III – Gorbad – Omens of Destruction
Pakiet DLC „Gorbad Ironclaw” do Total War: WARHAMMER III wprowadza do gry jednego z najbardziej niesławnych orczych hersztów, Gorbada Żelazoszponego, jako grywalnego legendarnego lorda, oraz szereg nowych jednostek bojowych, mechanik rozgrywki i celów strategicznych – a wszystko to w ramach tytanicznej kampanii Imperiów Nieśmiertelnych lub własnych bitew.
Jako jeden z najbardziej niesławnych orczych hersztów Gorbad Żelazoszpony zna tylko jeden język – wojnę. Wśród swej rasy stanowi prawdziwy wyjątek, łącząc w sobie rzadką kombinację niebywałej siły i sprytu. Stał się idolem dla swych pobratymców jako ten, który „ogarnia porzondne inwazje”.
Sprytny plan: Gorbad, jako mistrz forteli, eksperymentuje z nieszablonowymi taktykami w bitwach, np. łącząc w swojej armii zróżnicowane jednostki, by w ten sposób odblokowywać potężne synergie między nimi, zapewniające m.in. dodatkowe umiejętności, atrybuty czy premie w kampanii. Każdą taktykę można rozwijać o kolejne poziomy poprzez wykonywanie wyzwań, co zachęca do kreatywnej budowy armii i nagradza myślenie strategiczne.
Ruszając do bitwy na grzbiecie swego zajadłego dzika bojowego, Warkotacza, Gorbad przebija się przez szeregi wrogów druzgocącymi szarżami, po czym przechodzi do walki bezpośredniej, wywijając swym zabójczym toporem, Morglorem Rozszarpywaczem. Jego umiejętność „Wielgi przywudca”. Jego umiejętność „Wielgi przywudca” aktywuje się, gdy w pobliżu są jego wojownicy, zapewniając znaczne premie do ataku i obrony w zwarciu.