Total War: WARHAMMER III - Gorbad – Omens of Destruction
Total War: WARHAMMER III - Gorbad Ironclaw DLC paketi, oynanabilir bir Efsanevi Lord olarak Ork Savaş Şeflerinin en kötü şöhretlilerinden olan Gorbad Demirpençe'nin yanı sıra birçok yeni ve ölümcül muharebe birimi, yeni oynanış mekanikleri ve yeni hedefler sunuyor. Hepsi de dev Ölümsüz İmparatorluklar seferinde veya Özel Muharebelerde sizi bekliyor.
Gorbad Demirpençe'nin bildiği tek dil vardır, o da savaştır. Gücün ve zekânın nadir bir birleşimi olduğu için ırkı içinde benzersiz bir konumdadır ve gerçekleştirdiği "dooru düsgün istilalar" sayesinde birçok türdeşine ilham kaynağı olmuştur.
Pılan: Pes etmek nedir bilmeyen bir taktisyen olan Gorbad, ordularında farklı birimleri eşleştirmek gibi özel savaş stratejileri uygulayarak kabiliyetler, nitelikler ve sefer avantajları gibi güçlü sinerji bonusları açar. Her bir taktik, görevler tamamlayarak seviye atlayabilir ve yaratıcı ordu yapılarını teşvik ederek stratejik düşünmeyi ödüllendirir.
Muharebeye azılı savaş domuzu Gnarla'nın üzerinde dalan Gorbad önce düşman hatlarını yıkıcı hücumlarla deler, ardından da kudretli baltası "Doğrayıcı" Morglor ile yakın dövüşe girer. "Büyük Liğder" kabiliyeti. Çevresi birliklerle dolu olduğunda "Büyük Liğder" kabiliyeti devreye girer ve yakın saldırı ve savunmayı artırır.