Total War: WARHAMMER III - Malakai – Thrones of Decay
Ruszaj na wojnę, uzbroiwszy się w genialne wynalazki, dzięki zestawowi nowych lordów, bohaterów, jednostek i mechanik, który dostarczy ci dodatkowych narzędzi czy to w kampanii, czy bezpośrednio na polach bitew. Malakai Makaisson przynosi ze sobą wyjątkowe mechaniki rozgrywki dla krasnoludów, zupełnie nowy, niepowiązany z losami Ursuna cel w kampanii „Królestwo Chaosu” oraz nowe jednostki i bohaterów, którzy pomogą dawi w osiągnięciu całkowitego zwycięstwa.
Jako ambitny pasjonat tworzenia wielkich machin, Malakai najczęściej zapewnia swoim kamratom wsparcie ogniowe z dystansu, dziesiątkując wrogów przy użyciu muszkietów, bomb, artylerii i innych, jak najbardziej szaleńczych wynalazków.
Malakai szuka pozornie niemożliwych do wygrania bitew i niepokonanych wrogów. Jako Zabójca pragnie zmyć krwią dawne grzechy, lecz jako inżynier chce po drodze skorzystać z okazji i nauczyć się nowych sztuczek, udoskonalić swoje wynalazki i w imię naukowego postępu zniszczyć tych, którzy nie zdołają go zabić.
Wyruszając na swoje przygody, Malakai Makaisson zamierza udowodnić swą wartość w boju albo polec z honorem.