Total War: WARHAMMER III - Malakai – Thrones of Decay
Yeni Lordlar, Kahramanlar, Birimler ve Mekanikler ile ihtilafa ve hünere kucak açın, hem sefer haritasındaki hem de muharebelerdeki oynanış seçeneklerinizi genişletin. Malakai Makaisson, Cüceler için özel sefer mekanikleri ve Kaos Diyarı seferinde Ursun hikâyesinden bağımsız yepyeni hedefleriyle geliyor. Ona nihai zaferi kazanmasına yardım edecek yeni Birimler ve Kahramanlar da cabası.
Malakai Makaisson olarak şanlı bir ölümün peşinden koşun, ödüller kazanın ve en son icatlarınızı test edin.
Gezici bir atölye ve bir nakliye aracı olan Grungi'nin Ruhu ile birimlerinize göklerden destek olun.
Devasa makineler yaratmaya meraklı olan Malakai, menzilli bir destek karakteridir. Silahları, bombaları, ağır silahları ve son derece delice mühimmatlarıyla düşmanlarına uzaktan hasar verir ve onları darmadağın eder.
Malakai kazanılamaz gibi görünen muharebelerin ve kudretli düşmanlarla savaşmanın peşindedir. Bir Katil olarak günahlarını affettirebilmek için kendisine layık düşmanlar arar ancak bir Mühendis olarak da bu muharebeleri yeni numaralar öğrenmek, ekipmanlarını geliştirmek ve ilerleme adına önüne çıkan herkesi ezip geçmek için bir fırsat olarak görür.
Malakai'ın Maceraları ile Makaisson, kendini muharebede kanıtlamayı veyahut da bu uğurda ölmeyi amaçlar.