Total War: WARHAMMER III - Ogre Kingdoms
As Ogre warlords Greasus Goldtooth and Skrag the Slaughterer, lead an army of brutes, bandits and gluttons to satisfy their hunger for war.
Recruit 20+ savage Ogre units and combine their immense mass and surprising mobility to deliver bone-crushing charges.
Ogre appetites are bottomless! Harvest fresh meat from battles for unit upkeep and send surplus meat to the Great Maw to gain bonuses.
Earn a fearsome reputation by becoming muscle-for-hire and build Ogre Camps across enemy territory to resupply and recruit units.