Total War: WARHAMMER III – „Królestwa Ogrów”
Jako władcy Ogrów, Greasus Złotozęby (Greasus Goldtooth) i Skrag Rzeźnik (Skrag the Slaughterer) poprowadź armię brutali, bandytów i żarłoków, aby zaspokoić ich głód wojny.
Zrekrutuj ponad 20 oddziałów ogrów i połącz ich ogromną masę oraz zadziwiającą mobilność, by prowadzić miażdżące szarże.
Apetyt ogra nie zna granic! Zbieraj świeże mięso z bitew, aby utrzymać jednostki, a nadwyżki wysyłaj do Wielkiej Paszczy (Great Maw), aby otrzymać bonusy.