Total War: WARHAMMER III – Omens of Destruction
Wyrusz na kampanie skupiające się na zabijaniu bohaterów, walce jako najemnik czy brutalnej taktyce w DLC „OMENS OF DESTRUCTION” do Total War: WARHAMMER III. Dodatek wprowadza do gry trzech niszczycielskich legendarnych lordów z frakcji Khorne'a, orków i goblinów oraz Królestw Ogrów, jak również szereg nowych jednostek bojowych, mechanik rozgrywki i celów strategicznych – a wszystko to w ramach tytanicznej kampanii Imperiów Nieśmiertelnych.
Nieśmiertelny czempion Khorne'a i najpotężniejszy spośród wszystkich Krwiopuszczy, Łowca Czaszek niestrudzenie poszukuje makabrycznych trofeów godnych swego pana. Na polu bitwy wypatruje najwspanialszego czempiona przeciwnika, po czym z rykiem rzuca mu wyzwanie i rusza, by ukrócić kolejny barwny żywot.
● ● Płaszcz czaszek: Łowca Czaszek musi odszukać i pokonać potężnych wrogich lordów spośród heroicznego panteonu świata Warhammera. Z każdą świeżą czaszką dodaną do swego płaszcza może zdobywać i ulepszać potężne nowe umiejętności i cechy.
Jako jeden z najbardziej niesławnych orczych hersztów Gorbad Żelazoszpony zna tylko jeden język – wojnę. Wśród swej rasy stanowi prawdziwy wyjątek, łącząc w sobie rzadką kombinację niebywałej siły i sprytu. Stał się idolem dla swych pobratymców jako ten, który „ogarnia porzondne inwazje”.
● Sprytny plan: Gorbad, jako mistrz forteli, eksperymentuje z nieszablonowymi taktykami w bitwach, np. łącząc w swojej armii zróżnicowane jednostki, by w ten sposób odblokowywać potężne synergie między nimi, zapewniające m.in. dodatkowe umiejętności, atrybuty czy premie w kampanii.
● Ruszając do bitwy na grzbiecie swego zajadłego dzika bojowego, Warkotacza, Gorbad przebija się przez szeregi wrogów druzgocącymi szarżami, po czym przechodzi do walki bezpośredniej, wywijając swym zabójczym toporem, Morglorem Rozszarpywaczem. Jego umiejętność „Wielgi przywudca” aktywuje się, gdy w pobliżu są jego wojownicy, zapewniając znaczne premie do ataku i obrony w zwarciu.
Golgfag Ludożerca to jeden z najbardziej wziętych ogrzych najemników wszech czasów. To właśnie on zbudował renomę ogrów jako przerażających najemnych zabójców, na długo zanim jego pobratymcy stali się stosunkowo częstym widokiem w przeróżnych zaciężnych armiach całego świata.
●Kontrakty najemnicze: Golgfag zawsze chętnie napcha kabzy złotem, stąd też ochoczo pomaga rozmaitym klientom z całego świata WARHAMMERA w rozwiązywaniu wszelkich zbrojnych konfliktów, angażując się w toczone przez nich wojny i prowadząc działania wymierzone w ich przeciwników w zamian za sowite nagrody.