Total War: WARHAMMER III – Omens of Destruction
Total War: WARHAMMER III - OMENS OF DESTRUCTION DLC'si ile kahraman katletmeye, paralı askerlik yapmaya ve vahşi taktikler uygulamaya odaklanan seferlere çıkın. Khorne, Orklar ve Goblinler ve de Ogre Krallıkları için dev Ölümsüz İmparatorluklar seferinde dünyanın altını üstüne getirecek üç Efsanevi Lordun yanı sıra yeni muharebe birimleri, oynanış şekilleri ve peşine düşeceğiniz yeni hedefler sizi bekliyor.
Khorne'un ölümsüz şampiyonu ve Kandökenlerin en kudretlisi Kellealan, her daim efendisine layık kafataslarının peşindedir. Savaş alanında düşmanın en büyük şampiyonunu arar, kükreyerek ona meydan okur ve nihayetinde efsanelere konu olmuş bir yaşamı daha sonlandırmak üzere harekete geçer.
● Kafatası Pelerini: Kellealan, Warhammer dünyasının seçkin kahramanları arasındaki kudretli düşman lordlarını bulmalı ve alt etmelidir. Pelerinine eklediği her bir kafatası ile yeni kabiliyetler ve nitelikler kazanabilir ve bunları geliştirebilir.
Ork Savaş Şeflerinin en büyük ve en kötü şöhretlilerinden biri olan Gorbad Demirpençe'nin bildiği tek dil vardır, o da savaştır. Gücün ve zekânın nadir bir birleşimi olduğu için ırkı içinde benzersiz bir konumdadır ve gerçekleştirdiği "dooru düsgün istilalar" sayesinde birçok türdeşi için ilham kaynağı olmuştur.
● Pılan: Pes etmek nedir bilmeyen bir taktisyen olan Gorbad, ordularında özel savaş stratejileri uygulayarak, her türlü düşmanı alt edebilecek ilginç muharebe bonuslarının ve ordu yapılarının ölümcül bir karışımını işe koşar.
● Muharebeye azılı savaş domuzu Gnarla'nın üzerinde dalan Gorbad önce düşman hatlarını yıkıcı hücumlarla deler, ardından da kudretli baltası "Doğrayıcı" Morglor ile yakın dövüşe girer. Çevresi birliklerle dolu olduğunda "Büyük Liğder" kabiliyeti devreye girer ve yakın saldırı ve savunmayı artırır.
Gelmiş geçmiş en başarılı Ogre paralı askerlerinden biri olan Golgfag Adamyiyen, Ogre paralı askerleri daha dünyada nispeten yaygın bir şekilde görülmeye başlamadan önce Ogre'ların acımasız kiralık savaşçılar olduklarına dair nam salmaya başlamıştı bile.
● Paralı Asker Kontratları: Cebini altınla doldurmaya her daim fazlasıyla hevesli olan Golgfag, WARHAMMER dünyasının dört bir yanındaki müşterilerine, sıcak çatışmaya dönüşmüş anlaşmazlıklarını çözmeleri konusunda yardım eder, cömert ödüller karşılığında bu savaşlara dahil olur ve işverenlerinin düşmanlarına karşı saldırgan eylemlerde bulunur.
● Tam bir piyade doğrama makinesi olan Golgfag, barbarca silahlarının da yardımıyla güruhlar dolusu piyadeyi paramparça edebilir. Yeri göğü sarsan doğası sayesinde Keskin Nişancı gibi ona tabancasıyla güçlü bir atış yapma ve devasa hasara sebep olma imkânı tanıyan çok sayıda ilginç kabiliyete erişim kazanır.