Total War: WARHAMMER III – Sayl - Tides of Torment
Pakiet DLC „Sayl Niewierny” wprowadza podstępnego czarownika Sayla Niewiernego jako grywalnego legendarnego lorda. Władający plemieniem Dolganów Sayl to wyrachowany i bezwzględny patologiczny manipulator.
Sayl zyskał władzę nad plemieniem Dolganów nie za sprawą zasług czy brutalnej siły, lecz dzięki haniebnej zdradzie, w toku której sprawił, że jego bracia szamani zostali połączeni i zmutowani w bezmyślny Pomiot Chaosu. Po tym zajściu nikt już nie ośmielił się rywalizować z nim o przywództwo.
Sayl w odróżnieniu od swych norskańskich współplemieńców nie opiera swej taktyki na szaleńczych atakach – kluczem do jego sukcesu jest talent do oszustw i zdrad. Celami jego intryg bywają zarówno wrogowie, jak i sojusznicy – Sayl wykorzysta każdego, aby zdobyć jeszcze większą moc i władzę.
Sayla dręczy nienasycone pragnienie pomnożenia posiadanej czarnoksięskiej mocy. W tym celu chce odprawić wielki rytuał. By tego dokonać, musi zbudować ołtarze Chaosu, które pozwolą mu korzystać z ogromnej ilości magii. W trakcie rytuałów czeka go wiele bitew, wydarzeń i dylematów stojących na drodze do mocy absolutnej. Sayl będzie musiał podjąć swoje największe wyzwanie, by zdobyć nagrodę ostateczną.
Sayl woli manipulowanie wrogami od otwartej walki, lecz jeśli już do niej dojdzie, jest na nią w pełni przygotowany. Sam jest potężnym biegłym w dwóch domenach magii magiem podpalającym pole bitwy swymi plugawymi czarami, a do tego przewodzi hardym Grasantom Niedźwiedziołaków. Sayl może również wzywać do boju szereg makabrycznych monstrów takich jak szkaradne Przeklęte Ettiny, Chimery czy straszliwe Paszcze Grozy.