Total War: WARHAMMER III – Shadows of Change
Odkryj nowych legendarnych lordów, bohaterów i nowe jednostki, aby znacznie zwiększyć spektrum swoich możliwości w bitwach i na mapie kampanii. Przemieniec, Yuan Bo i Matka Ostankia oferują swoim frakcjom własne, unikalne mechaniki kampanii oraz cele odrębne od wątku fabularnego Ursusa w kampanii „Królestwo Chaosu”. Dają również dostęp do nowych jednostek, które pomogą im zwyciężyć na własnych warunkach.
W najgłębszych czeluściach twojej duszy czuję się jak w domu. Czekam na dogodną chwilę pod osłoną mroku.
Jako zmiennokształtny agent bezprawia, Przemieniec uosabia najbardziej zwodnicze i przewrotne skłonności Pana Zmian. Potrafi on przybrać postać dowolnej legendarnej postaci, od szlachetnej po przerażającą, lecz nikt, z wyjątkiem samego Tzeentcha, nie zna jego prawdziwej twarzy. Intrygi Przemieńca mogą zwieść samych Mrocznych Bogów, jako że tworzy on lustrzane odbicia wrogów i fałszywych sojuszników, niszcząc całe imperia od środka, aż wszystko stanie się jasne, gdy jego dzieło ujrzy światło dzienne.
Obłudnik, będący utrapieniem całego znanego świata, Przemieniec Tzeentcha, pozostawił tu swój ślad.
Jako rzucający zaklęcia zmiennokształtny, który wspiera Domenę Tzeentcha, Przemieniec może przybrać postać dowolnego lorda, z którym przyjdzie mu się zmierzyć, dzięki czemu jego skuteczność w walce rośnie, wraz ze wzrostem skuteczności wroga. Gdy sam nie bierze udziału w walce, zwykle ukrywa się w cieniu, obserwując swoją ofiarę i czekając na idealny moment do ataku.
Błękitni Skrybowie dosiadają Dysku Tzeentcha, nieustannie bazgrząc na pergaminie, a następnie ciskają wszelkiej maści zaklęcia na pole bitwy, wykrzykując zapisane na zwojach treści. Czyni to z nich wyjątkowo nieznośnego legendarnego bohatera. Gdyby tylko wiedzieli, co znaczą ich słowa...
Władający centralnymi prowincjami Kataju Yuan Bo, Jadeitowy Smok, przewodzi Trybunałowi Niebiańskich Czarodziejów. Ten potężny biurokrata w głębi duszy jest utalentowanym szpiegiem, który sprawnie zarządza miastem Wei-jin, a tym samym kontroluje cały obszar cesarstwa. Ciesząc się sympatią rodzeństwa, stale dba o bezpieczeństwo Wielkiego Kataju.
Dzięki podwójnej roli w swojej ludzkiej i smoczej postaci Jadeitowy Smok potrafi być zarówno pogromcą pojedynczych celów, jak i potężnym czarnoksiężnikiem władającym Domenami Światła, Yin i Nieba. Wznieś się nad pole bitwy pod postacią smoka, spopielając najsilniejsze nawet jednostki wroga, lub tocz walkę na ziemi, korzystając z zaklęć, które odwrócą losy gry.
Weź udział w zupełnie wyjątkowym turnieju szachowym, w którym stawką są sprawy wagi państwowej. Jako wybitny mąż stanu, prawa ręka cesarza i mistrz wywiadu, Yuan Bo ma w królestwie ogromne wpływy. Dzięki tej władzy możesz prowadzić jawną i ukrytą politykę dotyczącą poszczególnych osad, armii, a nawet postaci, aby jak najlepiej służyć swemu cesarstwu. Walcz z korupcją w osadach, skinieniem ręki zwiększaj tempo rozbudowy w całym cesarstwie, prowokuj incydenty dyplomatyczne, podczas których będziesz swobodnie poruszać się po terytoriach wroga i nie tylko.