Total War: WARHAMMER III - Shadows of Change
Oyununuza yeni Efsanevi Lordlar, Kahramanlar ve Birimler katarak hem sefer haritasındaki hem de muharebelerdeki oynanış seçeneklerinizi genişletin. Değişimci, Yuan Bo ve Ostankya Ana'nın her biri de ırklarındaki diğer Lordlardan farklı sefer mekaniklerine, Kaos Diyarı seferinden bağımsız hedeflere ve zaferi kendi yöntemlerince kovalamalarını sağlayacak yeni birimlere sahip.
Ruhunuzun en derin kazılmış çukurlarına yerleşirim. Gölgelerde bekler, doğru anı kollarım.
Bilinen dünyayı allak bullak eden dalavereci, Tzeentch'in Değişimci'si, buradaydı.
Biçim değiştirebilen ve Tzeentch İlmine hükmeden bir büyükullanıcısı olan Değişimci, yüzleştiği herhangi bir lordun formuna bürünebilir, düşmanları muharebe gücünü arttırmaya çalışırken o da aynısını yapabilir. Direkt olarak savaşmadığı zamanlarda gölgelerde gizlenir, avını gizlice takip eder ve saldırmak için doğru anı kollar.
Baş belası Efsanevi Kahraman Mavi Katipler, bir Tzeentch'in Dairesi üzerinde hareket eder, hareket halindeyken de parşömenlerini doldurur. Bu parşömenleri okuyarak savaş alanına her türden büyü saçma kabiliyetine sahiptir. Ama keşke okudukları şeyin ne olduğunu da bilseler...
Cathay'in Merkez Eyaletlerinin hükümdarı Yeşim Ejderhası Yuan Bo, Semavi Sihirbazlar Sarayı'nın önderidir. İlk bakışta en üst düzey bir bürokrattır, doğru, ancak içten içe yetenekli bir casus efendisi olan ve kardeşleri tarafından çok sevilen Yeşim Ejderhası, Wei-Jin'i elinde tutar ve Cathay imparatorluğunu yönetenlerden biridir. Büyük Cathay'in refahı emin ellerdedir.
İnsan ve ejderha biçimleri ile iki amaca da hizmet eden Yeşim Ejderhası, hem tekil hedefleri kolaylıkla yok edebilen muazzam bir savaşçı; hem de Işık, Yin ve Gökyüzü ilimlerine hâkim güçlü bir büyükullanıcısıdır. Ejderha olarak savaş alanının üzerinde süzülün, en güçlü düşman birliklerini bile yakıp kül edin, veya yeryüzünde savaşarak bütün gidişatı değiştirme kapasitesine sahip büyüler kullanın.
Devlet Meseleleri ile benzersiz bir satranç müsabakasına dahil olun. Usta bir devlet adamı, imparatorun sağ kolu ve bir casus efendisi olan Yuan Bo'nun krallık üzerindeki etkisi çok derinlere iner. Gücünü kullanarak yerleşim yerleriniz, ordularınız ve hatta karakterleriniz üzerinde, imparatorluğunuza en çok fayda sağlayacak açık veya üstü kapalı politikaları yürürlüğe sokun. Bir yerleşim yerinin yozlaşmışlığını silin, tek bir hamleyle bütün imparatorluğunuzdaki inşaatları hızlandırın, dost olmayan topraklarda özgürce hareket etmek için diplomatik çıkmazlar yaratın ve çok, çok daha fazlasını yapın.