Total War: WARHAMMER III - Skulltaker – Omens of Destruction
Total War: WARHAMMER III - Skulltaker DLC paketi, oynanabilir bir Efsanevi Lord olarak Khorne'un ölümsüz şampiyonu ve Kandökenlerin en kudretlisi Kellealan'ın yanı sıra birçok yeni ve ölümcül muharebe birimi, yeni oynanış mekanikleri ve yeni hedefler sunuyor. Hepsi de dev Ölümsüz İmparatorluklar seferinde veya Özel Muharebelerde sizi bekliyor.
Khorne'un ölümsüz şampiyonu ve Kandökenlerin en kudretlisi Kellealan, her daim efendisine layık kafataslarının peşindedir. Savaş alanındaki en güçlü rakibi arar, kükreyerek ona meydan okur ve ardından yaşamını hızla sonlandırır. Khorne'un asla tükenmeyen hiddetinin vücut bulmuş halidir, savaş kabiliyetlerinden muazzam gurur duyar ve kendisini durdurulamaz bir güç olarak görür.
Kafatası Pelerini: Kellealan, Warhammer dünyasının seçkin kahramanları arasındaki kudretli düşman lordlarını bulmalı ve bunların kafataslarını o ünlü pelerinine eklemelidir. Kazandığı her bir kafatası ile "Şampiyon Özü" kazanır ve bu sayede yeni bonuslar açabilir veya var olanları geliştirebilir, güçlü kabiliyetler ve nitelikler kazanabilir ve savaştaki hünerini daha da artırabilir.
Khorne'un Şampiyonu konumuna erişebilen iblislerin sayısı çok azdır ve bunu başaranların neredeyse her açıdan ölümcül olacakları da garantidir. Bu gerçek Kellealan için de geçerlidir. İblislerin getirdiği yıkımın bir simgesi olan Kellealan, düşman lordlarını avlayıp onlarla düello yapmak konusunda uzmandır. Ardından da iki elli Katil Kılıç'ı ile düşman birliklerini doğramaya geçer. Kafatası Pelerini pasif kabiliyeti sayesine ne kadar çok düşman öldürürse büyü direnci ve uğur kurtarışı o kadar artar.
Kan Tanrısı'nın diyarından sekiz yeni birim mücadeleye dahil oluyor. Bunların arasında iki Efsanevi Kahraman da bulunuyor: "Kanasusamış Kasap" Skarr Kanöfkesi ve "Khorne'un Öfkesi" Skyla Anfingrimm. Bu ikisini çok sayıda mürit takip ediyor: Kankonuşan, Kaltiamcanavarı, Kafatasıbiçiciler, Kan Canavarı, Gazapgetirenler ve Khorngorlar.