Total War: WARHAMMER III – The Changeling – Shadows of Change
W najgłębszych czeluściach twojej duszy czuję się jak w domu. Czekam na dogodną chwilę pod osłoną mroku.
Ten pakiet wprowadza Przemieńca – nowego legendarnego lorda dla frakcji Tzeentcha. Można go wykorzystać w kampaniach „Imperia Nieśmiertelnych” i „Królestwa Chaosu”. Dodatek zawiera również nowe jednostki, postacie oraz sławne regimenty.
Jako zmiennokształtny agent bezprawia, Przemieniec uosabia najbardziej zwodnicze i przewrotne skłonności Pana Zmian. Potrafi on przybrać postać dowolnej legendarnej postaci, od szlachetnej po przerażającą, lecz nikt, z wyjątkiem samego Tzeentcha, nie zna jego prawdziwej twarzy. Intrygi Przemieńca mogą zwieść samych Mrocznych Bogów, jako że tworzy on lustrzane odbicia wrogów i fałszywych sojuszników, niszcząc całe imperia od środka, aż wszystko stanie się jasne, gdy jego dzieło ujrzy światło dzienne.
Obłudnik, będący utrapieniem całego znanego świata, Przemieniec Tzeentcha, pozostawił tu swój ślad.
Jako rzucający zaklęcia zmiennokształtny, który wspiera Domenę Tzeentcha, Przemieniec może przybrać postać dowolnego lorda, z którym przyjdzie mu się zmierzyć, dzięki czemu jego skuteczność w walce rośnie, wraz ze wzrostem skuteczności wroga. Gdy sam nie bierze udziału w walce, zwykle ukrywa się w cieniu, obserwując swoją ofiarę i czekając na idealny moment do ataku.
Błękitni Skrybowie dosiadają Dysku Tzeentcha, nieustannie bazgrząc na pergaminie, a następnie ciskają wszelkiej maści zaklęcia na pole bitwy, wykrzykując zapisane na zwojach treści. Czyni to z nich wyjątkowo nieznośnego legendarnego bohatera. Gdyby tylko wiedzieli, co znaczą ich słowa...