Total War: WARHAMMER III - The Changeling – Shadows of Change
Ruhunuzun en derin kazılmış çukurlarına yerleşirim. Gölgelerde bekler, doğru anı kollarım.
Bu paket hem Kaos Diyarları hem de Ölümsüz İmparatorluklar seferlerinde kullanabileceğiniz yeni bir Tzeentch Efsanevi Lordu olan Değişimci'nin yanı sıra yeni birimler, karakterler ve namlı alaylar sunuyor.
Bilinen dünyayı allak bullak eden dalavereci, Tzeentch'in Değişimci'si, buradaydı.
Biçim değiştirebilen ve Tzeentch İlmine hükmeden bir büyükullanıcısı olan Değişimci, yüzleştiği herhangi bir lordun formuna bürünebilir, düşmanları muharebe gücünü arttırmaya çalışırken o da aynısını yapabilir. Direkt olarak savaşmadığı zamanlarda gölgelerde gizlenir, avını gizlice takip eder ve saldırmak için doğru anı kollar.
Baş belası Efsanevi Kahraman Mavi Katipler, bir Tzeentch'in Dairesi üzerinde hareket eder, hareket halindeyken de parşömenlerini doldurur. Bu parşömenleri okuyarak savaş alanına her türden büyü saçma kabiliyetine sahiptir. Ama keşke okudukları şeyin ne olduğunu da bilseler...